החלטת להתגרש? מתכננים להתגרש?

ראשית, חשוב מאוד לפני כל צעד להתייעץ עם עו"ד מנוסה בתחום, רבים מונעים מרגשי נקם ופועלים בצורה שגויה לחלוטין, ולמעשה הניעו את גלגלי ההליך המשפטי בדרך לא נכונה, והרבה פעמים יהיה קשה לתקן את הנעשה. כמו כן ישנם מצבים בהם צד אחד מתחיל לפעול ולנקוט צעדים ראשוניים בטרם פתיחת ההליך המשפטי, והכל נעשה בסתר ומבלי שהצד השני חושד בדבר, ולאט לאט בשלב מסוים הדברים מתחילים להיחשף והתמונה מתחילה להתבהר, וזה גורם לקושי בכך שלא זיהינו בזמן את המתרחש בביתנו, מה שמביא צד אחד למצב של פרידה או גירושין, כשהוא למעשה בעמדת נחיתות שמשמועתה הרבה פעמים הפסד של כסף ורכוש רב, והרבה יותר חשוב, לעיתים גם בעיות סבוכות בקשר עם הילדים, לעיתים יש קושי רב בקבלת גט, הסתת ילדים כנגד צד מסוים, סכסוך בכל הקשור לכתובה שיכול להוביל להפסד כתובה.

את כל האמור לעיל ניתן למנוע, וזאת כאשר פועלים מיד עם החשדות והסימנים הראשונים שעולים וצפים על פני השטח ושלא היו כתמול שלשום. יש לפעול מבלי לגרום לצד השני להבין שאנחנו יודעים משהו ובכך למעשה לצמצם באופן משמעותי את הפגיעה הכלכלית שעלולה להיות כתוצאה מהתנהלות שגויה.

לכן, כדי להימנע מכל ההפתעות המאוד לא נעימות בכל ההליך של הגירושין, מומלץ להתייעץ עם עורך דין מומחה לגירושין, בעל ניסיון, וזאת לצורך גיבוש אסטרטגיה נכונה לגירושין. הבנת המורכבות שבתיק הגירושין היא תנאי הכרחי לניהול נכון של תיק גירושין, כל מקרה ומקרה שונים האחד מהשני, ומצריכים טיפול בהתאם לכל תיק ונסיבותיו.

יש חובה לפרוס בפני עורך הדין את כל המידע הרלוונטי לעניין התיק, יש לבצע עבודת יסודית ומקצועית בכל הקשור לאיסוף מידע וראיות לתיק.

המטרות העיקריות בתיק גירושין הם חלוקת הרכוש באופן שווה בין הצדדים, קבלת מזונות ככל שניתן בכל תיק ותיק ונסיבותיו, קבלת חזקה על הילדים וקביעת זמני שהות טובים ונוחים להורים ולילדים.

עוד חשוב לציין כי להקדמת פתיחת ההליך בידי מי מבני הזוג יש חשיבות רבה מאוד, ההחלטה על הערכאה השיפוטית שתידון בתיק פעמים רבות קריטית מאוד, ככל ותהיה למי מהצדדים את הזכות לבחור את הערכאה הרי שזכה ביתרון משמעותי מאוד.

לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
→ לחצו כאן לשיחת ייעוץ ראשונית ומיידית עם עו"ד רביד בראמי
דילוג לתוכן