עו"ד לענייני גירושין

גירושין לצערנו הם מהלך שזוגות לא מעטים בוחרים לנקוט בו. עם זאת, חשוב לא לדחות את הדברים עד אין קץ אלא לקחת אחריות ולפעול כאשר התקשורת בין בני הזוג נמצאת עדיין במצב סביר והיחסים עדיין לא הגיעו לקצה. ככל שתפנו אל עו"ד לענייני גירושין בשלב מוקדם (אך כמובן כאשר אתם בטוחים שזהו הצעד הנכון עבורכם), כך יהיה ניתן להגיע להסכם גירושין מפורט ומקיף שיהיה מקובל על שני הצדדים בצורה נוחה ונעימה יותר ומבלי שהדברים יתנהלו בבית המשפט. עו"ד לענייני גירושין ילווה אתכם בכל התהליך עד הגעה להסכם גירושין מלא הכולל את כל מה שנדרש כדי שתוכלו להמשיך כל אחד בחייו.

הגעה להסכם בעזרת עו"ד לענייני גירושין

עו"ד לענייני גירושין יכול להוביל את התהליך בין אם בחרתם בגישור וניהול מו"מ ובין אם בחרתם שהדברים יתנהלו בבית המשפט. אם בחרתם בהליך גישור (יש לציין שהמדינה מחייבת בכל מקרה לנסות להגיע להסכם בגישור לפני תחילת משפט וזאת באמצעות החוק ליישוב סכסוכים, עורך הדין צריך להכיר קודם כל אתכם כמשפחה וכל אחד מכם באופן אישי.  הוא יבין את הרקע, מספר וגילאי הילדים, מה הציפיות של כל אחד מכם לגבי מעורבות בגידולם, מהו המצב הכלכלי שלכם כרגע יחד ושל כל אחד לחוד, האם יש נכסים משותפים, האם ישנו עסק משותף הדורש פירוק ועוד. גם תוכניות של כל אחד כמו מעבר לעיר או אפילו מדינה אחרת יילקחו בחשבון. כל אלה במטרה להגיע להסכם גירושין שיוכל להנחות אתכם לטווח ארוך.

בחירה נכונה של עורך דין לתחילת דרך חדשה

גירושין הם מהלך מטלטל לכולם, כולל עבור בן או בת הזוג שיזמו את פירוק החבילה. לכן, בחירת עו"ד לענייני גירושין, בין אם משותף לניהול גישור ובין אם לייצוג צד אחד, היא קריטית. חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב  בתחום, עורך דין אשר מתמחה בענייני משפחה עם דגש על גירושין ואף ניהל תיקים מורכבים בהצלחה. מעבר לפן המקצועי חשוב לא פחות הפן האישי, במיוחד בנושא רגיש ומלא אמוציות כמו משבר במסגרת הבטוחה ביותר בחייו של אדם: המשפחה.

עו"ד רביד בראמי מתמחה בדיני משפחה ומלווה ברגישות ומקצועיות זוגות רבים בדרך לפירוק החבילה בצורה השקטה והבטוחה ביותר שניתן. מוזמנים ליצור קשר.

עו"ד לענייני גירושין

עו"ד גירושין

גם אם ההחלטה להתגרש התקבלה בביטחון מלא שזהו הצעד הנכון ביותר עבורכם כמשפחה, אין אדם שלא ניגש לתהליך בחששות. כאשר יש ילדים, מה שקורה אצל רבים מהמתגרשים, הדברים כמובן מורכבים הרבה יותר. ליווי של עו"ד גירושין מתאים, עורך דין בעל ניסיון בתחום ירגיע את הדברים ויביא לכך שתעשו את כל מה שנדרש וכל מה שניתן כדי להפוך את התהליך לרגוע, תהליך שנעשה בביטחון שאתם מטפלים בכל מה שנדרש בצורה הטובה ביותר ומכינים היטב את הקרקע לקראת השלב הבא בו המשפחה תהיה מפוצלת.

צעד ראשון מבחינתכם: בחירה נכונה של עו"ד גירושין

תהליך הגירושין יכול להתבצע בהליך גישור בו אתם מגיעים להסכם גירושין יחד בהובלת התהליך ע"י מגשר שמומלץ מאוד שיהיה גם עו"ד גירושין. הוא יכול להתבצע גם בהליך מו"מ בו כל אחד מכם מיוצג ע"י עורך דין אחר או בבית המשפט כשכל אחד כמובן מיוצג ע"י עורך דינו. בכל אחת מהדרכים חשובה בחירה נכונה של עורך הדין. התהליך עד לקבלת גט וגירושין רשמיים הוא לא קצר. אמנם הליך גישור או מו"מ מחוץ לבית המשפט יהיו קצרים באופן משמעותי מהתנהלות הדברים בבית המשפט אך עדיין זהו תהליך. לכן עורך הדין צריך לתת לכם תחושת ביטחון וצריכה להיות הבנה ביניכם. הוא צריך כמובן להיות בעל ניסיון בניהול תיקי גירושין ולדאוג לכך שהסכם הגירושין יהיה מקיף ומפורט ככל האפשר.

מה צריך הסכם גירושין לכלול?

הסכם גירושין כאמור צריך להיות מפורט מאוד ושכל סעיף בו ייקבע לאחר מחשבה מרובה כי הוא אמור להיות רלוונטי עבורכם לטווח ארוך. אחד הנושאים החשובים ביותר הוא נושא המשמורת: האם המשמורת משותפת, אם לא, מהם זמני השהות להורה שאינו המשמורן, בהתאם למשמורת ולנתונים נוספים ייקבע גם גובה המזונות. נושא חשוב נוסף הוא חלוקת הרכוש, כולל דירת המגורים ונכסים נוספים אם יש. עו"ד גירושין ידאג לכך שלא יהיו פרטים חסרים וייקבעו גם דברים היפותטיים עד כמה שאפשר, למשל האם יש שינוי במזונות כאשר ישנו שינוי בהוצאות על גידול הילדים (למשל סיום תשלום גן פרטי) או מה קורה אם אחד הצדדים מחליט לעבור לעיר אחרת.

עו"ד רביד בראמי מתמחה בענייני משפחה וגירושין הן כעורך דין והן מהמקום האישי. מתוך ניסיון אישי הוא יודע היטב כיצד לטפל בדברים כך שהתהליך יהיה רגוע ככל האפשר. מוזמנים ליצור קשר.

עו"ד גירושין
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
→ לחצו כאן לשיחת ייעוץ ראשונית ומיידית עם עו"ד רביד בראמי
דילוג לתוכן