עורך דין גירושין בבאר שבע

היום, כאשר גירושין הפכו להיות מהלך נפוץ יחסית, מושם דגש רב יותר על הדרך בה הם נעשים. אם בעבר מתגרשים היו מתכתשים ביניהם בבית המשפט, היום רבים מעדיפים להגיע להסכם גירושין מחוץ לבית המשפט, בין אם בהליך גישור אותו מוביל עורך דין אחד המשותף לשני בני הזוג ובין אם במו"מ כשכל אחד מיוצג ע"י עורך דין אחר. אם אתם מתגוררים באזור הדרום ורוצים לעבור את התהליך בצורה עניינית אך רגועה, בחרו עורך דין גירושין בבאר שבע שיש לו ניסיון רב בניהול התהליך והגעה לכדי הסכם גירושין שיהיה מקובל על שני הצדדים.

עורך דין גירושין בבאר שבע: למה לשים לב בבחירת עורך הדין?

כאשר אתם מחפשים עורך דין בבאר שבע והסביבה, חשוב לבדוק את הניסיון שלו. וודאו שזהו עורך דין אשר מתמחה בענייני משפחה עם דגש על גירושין. כדאי לבחור עורך דין שיש לו ניסיון הן בהובלת הליכי גישור והן בייצוג בבית המשפט. כך הוא יידע היטב מה חשוב לכלול בהסכם הגירושין וכיצד הוא צריך להיות מנוסח כך שבית המשפט ייתן לו תוקף משפטי. מעבר להגעה להסכם גירושין חשוב שלעורך הדין יהיה ניסיון בטיפול במצבים נוספים הקשורים לגירושין ועלולים להתעורר גם שנים אחריהם כמו טיפול בענייני מזונות, ייצוג בתביעה לשינוי מזונות או בתביעת חוב מזונות, וזאת כדי לייעץ לבני הזוג כיצד לפעול במצבים שמתעוררים בהמשך החיים.

מה חשוב לכלול בהסכם הגירושין?

הסכם גירושין צריך להיות מבחינתכם המסמך שבו תוכלו להיעזר בכל התלבטות כיצד לפעול לאחר הגירושין וגם בכל זמן, כולל שנים לאחר שההסכם נכתב. לכן, ההסכם צריך להיות מקיף ומפורט ומומלץ לקחת בו בחשבון גם מצבים היפותטיים שיתכן ויקרו שנים לאחר הגירושין כמו מעבר של אחד מבני הזוג לעיר אחרת או אפילו מדינה אחרת. תפקידו של עורך דין גירושין בבאר שבע ובכלל הוא לדאוג לכך שההסכם יהיה מפורט ככל האפשר. הנושאים העיקריים שצריכים להיות בו הם משמורת ילדים: כיצד מחולקת המשמורת, הסדרי ראיה כולל זמני שהות בחופשים ובחגים ודמי המזונות הנגזרים מכך. הוא צריך לכלול את חלוקת הרכוש באופן המפורט ביותר ולקבוע כיצד נוהגים בסיטואציות שונות שגם אינן ביומיום כמו נסיעה של אחד ההורים לחו"ל עם הילדים.

עו"ד רביד בראמי מתמחה בענייני משפחה וגירושין. לקוחות שני הסניפים בת"א ובבאר שבע מקבלים טיפול מקצועי ויחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין גירושין בבאר שבע
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
→ לחצו כאן לשיחת ייעוץ ראשונית ומיידית עם עו"ד רביד בראמי
דילוג לתוכן